جانبازان سرمايه های ارزشمند و معنوی نظام و مروجان اصلی فرهنگ ايثار و شهادت طلبی هستند.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران به منظور دلجوئی از خانواده های ایثار گران نیروی انتظامی با جانباز حمزه  از جانبازان نیروی انتظامی در شهرستان بابلسر دیدار کرد.

 وی در دیدار با جانباز حمزه در شهرستان بابلسر، گفت: جانبازان مروجان و اسطوه های فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: جانبازان اسطوره های ايثار، مقاومت و فداکاری هستند که سلامت، جوانی و آسايش جسم خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروزه با صبر و مقاومت و بزرگواری تمامی رنج ها،دردها، ناراحتی ها و محروميت های زيادی را تحمل می کنند.

سردار میرفیضی، با بیان اینکه با وجود فرهنگ شهادت در جامعه خدشه ای به آرمان های اسلام وارد نخواهد شد،گفت: امنيت پايدار امروز كشورمان مرهون خون های پاک و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان است.

وی جانبازان را مروجین اصلی فرهنگ ايثار و شهادت طلبی در جامعه دانست و افزود: جانبازان دارای قلبی سرشار از ايمان و روحی بزرگ هستند که روحیه ایثارگری و رشادت طلبی آنان به عنوان الگویی برای جوانان جامعه ما در آمده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اين که جانبازان سرمايه های ارزشمند و معنوی نظامند و اميدواريم همه ما از ادامه دهندگان واقعی راه اين عزيزان باشيم گفت: همه ما وظيفه داريم قدردان ايثارگری های این عزیزان و خانواده های آنان باشيم.

 انتهای پیام/آ

جانبازان اسطوره های ايثار و مقاومت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار